Paindlikkust on päriselt töösuhetes vaja, ütleb Swedbank Eesti personalijuht Ülle Matt. „Ühelt poolt on loomulikult koroonaaeg meile näidanud, miks seda vaja on ja kuidas seda ellu viia. Aga paindlikkuse järele oli vajadus kindlasti ka juba ammu enne tervisekriisi. Edukamad on need, kes teemaga juba varem teadlikult tegelesid,” ütleb ta.
- Swedbanki personalijuht Ülle Matt. Foto: Jake Farra
„Tehnoloogia on maailma muutnud ja muutnud meid ka inimestena. Ühelt poolt oleme töökeskkonnas, mis on varasemast palju intensiivsem – kaheksa tunniga, mis on nii-öelda ettenähtud tööaeg, teeme praegu tegelikult võrreldamatult palju rohkem kui kümme aastat tagasi. Teisalt on tehnoloogia muutunud ka maailma sedavõrd, et inimestel on uued ootused oma elule – nad ei taha enam ainult tööd teha, vaid tahavad päeva mahutada ka oma isikliku elu jaoks olulisi asju,” ütleb Ülle Matt.
Seotud lood
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.