Värbamisagentuure, nii suuremaid kui väiksemaid, on Eestis päris palju. Osa on keskendunud kindlatele valdkondadele, nagu IT, osa tegeleb enamasti juhtide otsimisega. Igaühel on oma tugevused. Mida aga ootab värbamisagentuurist tööandja ehk klient?
Agentuur on tööandjale partner, kes aitab leida parima talendi vabale ametikohale. Oluline on siinkohal just sõna partner – see on see, mida tööandja kõige enam näha soovib. Soovitakse toimivat kommunikatsiooni, et tegevustest ja ajakavast räägitakse. Just kommunikatsioon on midagi, mis on paljudel juhtudel konarlik, sest tegelikult mõistavad kõik, et ettearvamatutest asjaoludest tingituna võivad projektide tähtajad mõnikord venida. Sel juhul oodatakse kõige enam seda, et takistustest räägitakse kohe, kui need ilmsiks tulevad.
Partnerluse puhul peetakse ka oluliseks seda, et värbaja mõistaks tööandjat. See tähendab, et värbaja tõesti süveneks tööandja valdkonda ja saaks aru valdkonna spetsiifikast. Näiteks IT-s on nii front-end'is kui ka back-end'is palju erinevad platvorme ja keeli arenduseks ning valdkonda mittetundev värbaja võib kergesti otsida valede oskustega inimesi. Samuti kurdavad tööandjad teinekord, et värbamisagentuurid soovitavad oma andmebaasis olevaid kandidaate, keda on lihtne kätte saada, kuid kes ei vasta alati profiilile.
Värbamispartnerites soovitakse näha oma valdkonna väga tugevaid asjatundjaid, kes oskavad nõu anda, kes on kursis kõikide värbamisnippide ja trendidega. Oma teadmiste jagamist ootavad tööandjad värbajatelt suure hea meelega.
Mainitud infokillud pärinevad värvamisagentuuride kohta teostatavast uuringust, millega soovitakse värbamismaastikul veel enam avatust luua ning aidata agentuuridel pakkuda just selliseid lahendusi, mida kliendid ootavad.
Ka sinu panus uuringusse on väga oodatud! Palun vasta lühikesele, kuni 10 minutit aega võtvale anonüümsele küsimustikule
SIIN. Kokkuvõtet tulemustest jagame ka Personaliuudised.ee lehel!
Seotud lood
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.