• 29.03.17, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EAS-i tööhõive kampaania nimetati maailma parimaks

EAS-i „Book a Job – Work in Estonia” kampaania nimetati mainekal Internet Advertising Competition Awards konkursil parimaks tööhõive online-kampaaniaks.
„Book a Job – Work in Estonia” visuaal
  • „Book a Job – Work in Estonia” visuaal
Maailma parim tööhõive kampaania on auhindu kogunud ka Eesti konkurssidelt. „Me oleme loomulikult väga rahul, et lisaks kodumaistele tunnustustele Digiteol ja Kuldmunal on projekti kõrgelt hinnanud ka väga tähtsa ülemaailmse The Web Marketing Association korraldatud konkursi žüriiliikmed,” ütles kampaania loovkirjutaja Meelis Reiman reklaamiagentuurist Idea AD. „Rikastada meie IKT-valdkonda Soome spetsialistidega ja selle eest ka auhindu saada – mis võiks olla veel parem?”
EAS-i kampaania keskmes oli Eesti IT-sektori väheneva tööjõu probleem, millele otsiti lahendust üle mere Soomest. „Igal aastal külastab Eestit 2,4 miljonit Soome turisti ja neist 1,7 miljonit jääb ka ööseks. See tähendab, et iga päev otsib väga suur hulk soomlasi ööbimispaika Eestis,” sõnas Reiman. „Lahendusena pakkusime noortele spetsialistidele võimalust ööbimiskoha asemel broneerida Airbnb-s endale töölaud huvipakkuvas ettevõttes.”
Kampaania eesmärk – tõmmata tähelepanu EAS-i ja Work in Estonia tegemistele Soome meedias – sai kuhjaga täidetud. „Kampaaniat kajastati Soome suurimates trüki- ja online-väljaannetes ning me jõudsime ilma igasuguse meediaeelarveta kahe miljoni inimeseni,” rääkis Reiman tulemustest.
Kampaania töötas välja reklaamiagentuur Idea AD ja PR-tegevustega Soomes toetas kampaaniat Samuel Sorainen (Wolfcom Oy). Kampaania case study videot võib vaadata SIIN.
Kampaania „Book a Job – Work in Estonia” auhinnad
Internet Advertising Competition Awards 2017 – parim tööhõive online-kampaania
Kuldmuna 2017 – meedia kreatiivkasutuse kuldmuna
Digitegu 2016 – I koht branded article kategoorias
Idea AD
Reklaamiagentuur Idea AD kuulub Idea Groupi. Idea Group on turunduskommunikatsiooni täisteenust pakkuv ettevõtete grupp, mis hõlmab endas lisaks ka kommunikatsiooniagentuuri Idea PR, meediaagentuuri Idea Havas Media, digitaalse meedia planeerimise agentuuri Idea Metrix ning digilahendusi teostavat Idea Labi.
The Web Marketing Association (WMA)
The Web Marketing Association (WMA) asutati 1997. aastal Bostonis, et seada standardeid internetiturundusele ja ettevõtete veebilehtede arengule. Organisatsioon koosneb vabatahtlikest internetiturundajatest, kommunikatsiooniekspertidest ja disaineritest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 13:49
Mikrokraadiprogramm, täiendusõpe, avatud õpe – mis need on?
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele