DHL Express kasutab juba enam kui viis aastat 220 riigis üle maailma rahvusvaheliselt väljatöötatud sisekoolitusprogrammi, kus koolitajad on ettevõtte oma töötajad. Sisekoolitajaks olemine annab töötajale hea võimaluse areneda ja end tõestada.
- Kommunikatsioonispetsialist ja ajakirja Kaja peatoimetaja Annela Laaneots Foto: Meeli Küttim
Sisekoolituste põhieesmärk on suurendada töötajate teadlikkust ettevõttest, selle toimimise põhimõtetest ning loomulikult on oluline ka töötajaid motiveerida. „See, et meil on sisekoolitused, on suur pluss. Töötajad on informeeritud, kuidas ettevõtte tegevus on korraldatud, samas kannavad sisekoolitused edasi järjepidevuse ja läbipaistvuse põhimõtteid – DHL Express äriüksuse tegevus kõikides riikides on standarditud ja samalaadne. Olenemata riigist peab meie teenuse kvaliteet vastama ühtsetele kriteeriumitele,” ütleb DHL Expressi kvaliteedi- ja kommunikatsioonijuht Laire Suurväli.
Seotud lood
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.