• 12.06.19, 15:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus töötaja sotsiaalmeedia abiga

Värbamistehnika peab tänapäeval sobima õige turundus- ja müügitaktikaga. Tugev tööandja bränd ja hea maine nii internetis kui ka internetivälises keskkonnas on väga oluline, et parimaid kandidaate ligi meelitada ning häid töötajaid hoida.
Personaliotsingu konsultant Külli Gutmann Talentorist (vasakul) ja personaliotsingu firma Ignite tegevjuht Marit Alaväli.
  • Personaliotsingu konsultant Külli Gutmann Talentorist (vasakul) ja personaliotsingu firma Ignite tegevjuht Marit Alaväli. Foto: Andres Laanem
Potentsiaalsed töötajad uurivad enne tööavalduse esitamist ettevõtet sama hoolikalt kui tööandjad-kandideerijaid. Statistika järgi ei kaalu enamik professionaale töökohana ettevõtet, millel puuduvad korralik kodulehekülg ning LinkedIni ja Facebooki profiil.
Värbamisest sotsiaalmeedias ja tööandja turundusest räägib tarkvaraarendusfirma Ignite (värbamistarkvara Recrur looja) tegevjuht Marit Alaväli. Küsimusi esitavad personalijuhtimise teabevara peatoimetaja Külli Gutmann Talentorist ja Äripäeva teabevara veebitoimetaja Piret Frey.
Kuula saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 13:49
Mikrokraadiprogramm, täiendusõpe, avatud õpe – mis need on?
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele