• 06.06.24, 09:00

Euroopa tööandja brändingu tipud kogunesid Helsingis

Miks võib juhtuda nii, et väärtustel pole tööandja brändingu kontekstis mingit väärtust? Miks ei tasu Ferrarit garaažis peita? Mitu korda saad luua esmamuljet? Sellest ja paljust muust rääkisid esmaspäeval Euroopa tööandja brändingu tippagentuuride juhid.
Euroopa tööandja brändingu tipud kogunesid Helsingis
  • Foto: Petri Mast
3. juunil kogunesid tööandja brändingu teemadest huvitatud inimesed nii Eestist kui ka Soomest eksklusiivsele seminarile Helsingisse, et kuulata maailmatasemel ekspertide ettekandeid. Sündmus oli tõepoolest märkimisväärne, sest mitte kunagi varem ei ole nii paljud Euroopa tööandja brändingu tippagentuuride juhid meile nii lähedal avalikku seminari pidanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele