• 19.10.23, 09:00

Arukas juht mõistab – kui töötajad on õnnelikud, on ka kliendid paremini hoitud

Õnnekoolitaja Dali Karat tõdeb, et kui varasemalt on ettevõtete juhid pööranud tähelepanu pigem ainult palgale ja füüsilistele preemiatele – näiteks sporditoetusele –, siis viimase kahe-kolme aasta fookus on üha teadlikumalt olnud vaimsel tervisel. Teisisõnu mõistavad arukad juhid, et kui töötajad on õnnelikud ja rahulolevad, siis on ka kliendid oluliselt paremini hoitud.
Arukas juht mõistab – kui töötajad on õnnelikud, on ka kliendid paremini hoitud
  • Foto: Karen Härms

Tööõnn muutub aina tähtsamaks

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 13:49
Mikrokraadiprogramm, täiendusõpe, avatud õpe – mis need on?
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele