Kui küsida, milliseid arengukohti oma tiimis nähakse, tuuakse pea alati välja, et infovahetuse ja omavahelise suhtluse kvaliteet võiks parem olla. Suhtlemiskvaliteedi sisu tähendus ja muutuse vajadus võib erineda kuulamisoskusest olulise ja ebaolulise eristamiseni. Spetsiifilisest tähendusest sõltumata on suhtlemine, suhtumine ja infovahetus teemad, mille parandamise soovist julgetakse avalikult rääkida.
Kui aga küsida, kuidas on teie meeskonnas lood tunnustamisega ja enda rolli väärtuse tajumisega, saabub nii mõnigi kord hetkeks vaikus. Kas on sobiv välja öelda, et jah, mina vajaksin küll rohkem tagasisidet, sooviksin kiitust, märkamist, äramärkimist? Teeme kõik oma tööd, saame töötasu, ülesanded on teada, eesmärke täidame (mõnikord ka ei täida ja siis saame küll tagasisidet, et nii ei lähe mitte) ja kõik justkui on olemas.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.