Autor: Personaliuudised.ee • 20. veebruar 2023

Kuidas suhelda ärritunud kliendiga?

Paljud teenuspõhised asutused puutuvad kokku rahulolematute klientidega. Probleemide lahendamine võib olla ebamugav ja vaja on õiget tegutsemistaktikat. Verge koolitaja ja psühholoog Airiin Demir annab suunised, kuidas ärritunud kliendi viha juhtida ja probleeme rahumeelselt lahendada.
Airiin Demiir, Verge koolitaja ja psühholoog

Demiri sõnul on kõigepealt oluline eristada inimese seisundit. On ta lihtsalt ärritunud või on see eskaleerumas vihaks? Täiesti endast väljas inimesele on pea võimatu midagi selgitada. Ta ei kuula ja ärritub veelgi.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456