CV-Online’i uuringust selgus, lausa 93% vastanud ettevõtetest on valmis noori värbama. Peamine ajend on võimalus neid ise välja õpetada (74,1%) ja soov aidata noored tööturule (49,4%).
CV Online'i värbamisjuht Kaire Kleesment. Foto: ROBERT MARKUS LIIV
Uuringust selgus, et 85,8% ettevõtetest on valmis värbama noori vanuses 24-26 eluaastat. 83,3% vastajatest on valmis palkama 22–24-aastaseid noori ning lausa 75,7% on valmis värbama noorukeid vanuses 18–22.
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.