• 20.04.22, 09:42

Üle poole ettevõtetest on valmis värbama sõjapõgenikke

CV-Online´i uuringu järgi on lausa 56% vastanud ettevõtteist valmis värbama sisserändajaid. Nende värbamise peamised ajendid on ettevõtete töömahu suurenemine (50,8%), tööjõupuudus tööturul (41,5%) ja soov aidata sisserändajatel tööturule siseneda (38,5%).
Selleks, et võimaldada töölkäimist, on osa ettevõtteid valmis pakkuma ka transporti tööle ja koju, mis võimaldab sisserändajal otsida töökohta oma kodukohast kaugemal.
  • Selleks, et võimaldada töölkäimist, on osa ettevõtteid valmis pakkuma ka transporti tööle ja koju, mis võimaldab sisserändajal otsida töökohta oma kodukohast kaugemal. Foto: Andras Kralla
Võõrtööjõu uuringu kokkuvõte põhineb CV-Online’i (CV.ee) aprillis 2022 korraldatud küsitlusel, millega uuriti tööandjate valmisolekut sisserändajaid värvata ja mida on nad valmis omalt poolt pakkuma. Uuringus osales 231 ettevõtet eri tegevusvaldkondadest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele