• 06.10.21, 06:11

Bolti tööandja brändingu juhiks sai Kadi Poll

Hiljuti asus Bolti tööandja brändingu juhina tööle Kadi Poll, kes on varem töötanud näiteks TV3-s ja Postimehes. Polli eesmärk Boltis on kasvatada ettevõtte konkurentsivõimet ja seda, et talendid valiksid tööandjaks Bolti. Millised suured plaanid teda aga Boltis ees ootavad?
Kadi Poll
  • Kadi Poll Foto: Bolt
Poll ütleb, et kui malevad ja suvetööd kõrvale jätta, algas tema karjääriteekond puhkuste asendajana meediavaldkonnas. Ta on olnud veebi- ja sotsiaalmeediatoimetaja, videograaf, produtsent, avalike suhete juht ja turundusjuht – seda kõike TV3 Grupis (varem ka All Media Eesti). Edasi võttis ta vastu väljakutse Postimees Grupis, kus ta töötas samuti turundusosakonna juhina.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 13:49
Mikrokraadiprogramm, täiendusõpe, avatud õpe – mis need on?
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele