• 01.03.21, 05:17

Kliendikeskse personalijuhtimise võimalused ja väärtus

Järjest rohkem mõtestatakse ettevõtetes töötaja- ja kliendikogemust: kaardistatakse teekondi, kokkupuutepunkte, ootusi, saadud kogemust ja emotsioone. Üha rohkem räägitakse ka n-ö pehmete väärtuste, empaatia ja emotsioonide olulisusest.
Kliendikeskse personalijuhtimise võimalused ja väärtus
Inimest kui tervikut, tema füüsilist ja vaimset tervist ning töö ja isikliku elu tasakaalu teadvustatakse ettevõtetes aina enam. Ühiskonna arenedes ja järjest jõukamaks saades muutuvad inimeste vajadused ning ootused. Enam ei soovita pelgalt töökohta ükskõik kus või teenust ükskõik kelle käest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.01.25, 16:36
Personalijuhil on firmakinkide valimisel oluline roll ning tähtsus
Firmakingitused on olulised tööriistad, mis aitavad tugevdada ettevõtte töötajate motivatsiooni, lojaalsust ja üldist töökultuuri. Personalijuhil, kes vastutab töötajate heaolu ja ettevõtte kultuuri kujundamise eest, on tihti otsustav roll nende kingituste valimisel. Sobivate firmakingituste valik on personalijuhi töö üks olulisi tahke, mis aitab edendada nii töötajate rahulolu kui ka ettevõtte väärtuste kandmist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele