• 30.06.20, 14:20

8 nõuannet tööandjale töövaidluste ennetamiseks ja vältimiseks

Töösuhted toovad sageli kaasa töötajate ja tööandjate vahelisi erimeelsusi, mille peamiseks põhjuseks on kokkulepete ja töölepingu seaduse (TLS) erinev mõistmine. Tuginedes Tööinspektsiooni juures asuva töövaidluskomisjoni statistikale, on enamikul juhtudel just tööandja see, kes kokkuleppeid ja seadust eirates töötaja õigusi rikub. Paljusid probleeme ja töövaidlusi saaks ennetada, kui töösuhte pooled tunneksid enda ja ka teise poole õigusi ning kohustusi ja mõistaksid kokkuleppeid ning seadusesätteid üheselt.
8 nõuannet tööandjale töövaidluste ennetamiseks ja vältimiseks
  • Foto: Unsplash
Kuidas vältida halvamaigulisi töövaidlusi praegu, kus töösuhted on üha vertikaalsemad, ning hoida seeläbi oma ettevõtte head mainet avalikkuse ja tulevaste töötajate ees?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele