• 11.12.18, 02:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paratamatud kliendikogemusega seotud vead

Suured eksimused kliendikogemuse korralduses ennustavad paljude ettevõtete allakäiku. Kasulik on õppida vigu ära tundma ja luua strateegia, mis aitab neid vältida.
Paratamatud kliendikogemusega seotud vead
  • Foto: Pixabay.com
Ego, ülbus, kliendikogemuse põhitõdede mittetundmine ja vähene emotsionaalne intelligentsus lämmatavad ka parimad kliendikogemuse parandamise kavatsused. Juhid peaksid tahtma õppida, pühenduma ja vajaduse korral eest ära astuma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 13:49
Mikrokraadiprogramm, täiendusõpe, avatud õpe – mis need on?
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele