• 18.11.18, 20:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kellele on vaja kutsetunnistust?

Iga amet on selline, nagu töötaja enda jaoks välja mõtleb ja selle järgi tegevust plaanib. Üks ja sama amet võib ühele olla väga põnev ja teisele väga igav või väheste võimalustega rakendada palju oma uuenduslikke lahendusi.
Kutsetunnistuse omanikud
  • Kutsetunnistuse omanikud
Mul on ettekujutus personalitööst kui väga mitmekesisest ametist, millel on kohati hägus piir teiste ametitega. Personalijuht on justkui hunt Kriimsilm vähemalt üheksas ametis: strateegia looja ja juht, aga ka värbaja, dokumendihaldur, jurist, turustaja, reklaamimeister, käehoidja, ürituste korraldaja, nõustaja, coach, koolitaja, arendaja, töökeskkonna korraldaja, hankija, raamatupidaja, palgaarvestaja jne. Kõiki neid rolle täites võib personalijuht olla strateeg ja uuendaja, leides uusi lahendusi, tuues organisatsiooni uusi teadmisi ja arusaamu, samuti sõnastab ta väga hästi toiminguid ja vormistab dokumente. Kes kujundab personalitöö rollid organisatsioonis? Kes ütleb juhtidele, mida personalitööst oodata ja kuidas organisatsioon seeläbi areneb? Eks ikka personalijuht ise oma ambitsioonide, kire ning ettevalmistuse ja arenguvalmiduse järgi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele