• 18.01.17, 19:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ka tööle kandideerija on klient

Kandideerimise käigus toimunu võib ettevõtte kuvandit ja müügitulemusi mõjutada nii hästi kui ka halvasti. Kui palju teadvustatakse, et töölesoovija on klient? Arutlevad personaliotsingufirma Talentor juht Marit Antik, Swedbanki karjäärikeskuse juht Grete Kotkas, Telia personalijuht Triin Teesaar ja Apranga värbamisspetsialist Karoline Sibul.
Sageli unustatakse, et ka tööotsijate näol on tegu klientidega. Kandidaat võib juba olla firma klient, temast võib saada klient, kuid on võimalik, et ta loobub edaspidi olemast selle firma klient.
  • Sageli unustatakse, et ka tööotsijate näol on tegu klientidega. Kandidaat võib juba olla firma klient, temast võib saada klient, kuid on võimalik, et ta loobub edaspidi olemast selle firma klient. Foto: Postimees/Scanpix
Rahvusvaheliste uuringute järgi:
kestavad konkursid keskmiselt 27,6 tööpäeva.
leiab 40% kandidaatidest, et kandideerimisprotsess on väga raske.
57% kandidaatidest arvab, et nende vastu ollakse liiga vähe personaalsed ja 51% häirib protsessi käigus, et nad ei tea, millises värbamisetapis nad hetkel on.
kolm kandidaati viiest ei tee kandideerimisi lõpuni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele