NÄPUNÄITEID
Koosta kodutööle lubamise eeskiri ja aruta see läbi juhtide ja töötajatega. Arvesta järgmiste asjaoludega.
Kas kõik töötajad, kelle töö võimaldab, soovivad kodukontorit kasutada? Ei ole õige töötajaid kodukontorit kasutama sundida.
Kas potentsiaalsed kodukontoris töötajad saavad tegelikult kodukontorit kasutada? Võimalik, et töötajal pole kodus tingimusi, mis töötegemist soodustavad. Näiteks võivad segada koolivaheajal kodus olevad lapsed, suur kodutööde hulk, vähene eraldatus meelelahutusvahenditest jms.
Kodutööpäevadel peaks töötaja töö olema tulemustele orienteeritud ja selle järgi tuleb kohandada ka töö hindamise kriteeriumid. Tööprotsess ise on teisejärguline.
Kas on mõni päev, mil kõik töötajad peaksid põhikontoris olema (näiteks esmaspäeval, kui on koosolek)?
Kas reede on kodutöö tegemiseks sobilik päev? Mitu uuringut on näidanud, et töötajad võivad arvata, et reedene kodukontoripäev on pika nädalavahetuse algus.
Ära karda eeskirjades muudatusi teha. Alusta prooviajaga ja vaata, kuidas reeglid toimivad. Kui on detaile, mis ei toimi, on mõttekas neid kiireSTI muuta, enne kui töötajate käitumisharjumused on juba juurdunud.
Pea meeles, et edukal kaugtöötegijal peavad olema vajalikud isikuomadused, eelkõige hea enesedistsipliin, iseseisvus ja sisemine motiveeritus.