Kas sa oled juht, kes soovib oma meeskonda tugevdada? Või keegi, kes tahab motiveerida oma töötajaid? Või hoopis värvata tipptalenti?
- Koolitaja Jüri Preobraženski.
Selleks, et teha ühte eelnevatest tõelise meisterlikkusega, soovitan sul omandada ühe eluks vajaliku oskuse.
Oletame, et sa istud esmaspäeva hommikul kontoris oma töölaua taha ja avad postkasti. Sul on vaja teada, kas talent, kellega oli sul eelmisel nädalal värbamisvestlus, on nõus liituma sinu ettevõttega.
Sa ei ole kuigi rahulikus meeleolus, sest kuu aega tagasi läks üks väga hea töötaja su firmast ära ja uue inimese leidmisega on kiire.
Sa loodad, et ta võtab sinu pakkumise vastu.
Aga sa teed kirja lahti ja saad oma pettumuseks teada, et tema vastus on hoopis „ei”. Sa ei suutnud selle inimese otsust mõjutada.
Sel hetkel sa mõistad, et sul on vaja viia oma veenmise ja inspireerimise oskused uuele tasemele.
Olen ka ise selles olukorras olnud ja tean, kui frustreeriv tunne see on. Õppisin, et üks efektiivsemaid viise inimese suhtumise muutmiseks on talle õige loo jutustamine. See meetod „kõneleb” inimese emotsionaalse ajupoolega, mis vastutab käitumise ja otsuste tegemise eest.
Kui arvad, et sinu meeskonnal oleks sellisest oskusest kasu, siis kutsu mind läbi viima sisekoolitust „Meisterlik Mõjutaja: kuidas veenda, inspireerida ja õpetada inimesi läbi lugude jutustamise (storytelling)”.
Pärast koolituse läbimist teavad osalejad, kuidas:
● olla inimeste jaoks kõige põnevam vestluskaaslane ruumis;
● luua läbi lugude jutustamise suhteid, koguda populaarsust ja muuta maailma;
● inimesi veenda, inspireerida ja õpetada nii, et sellel on elumuutev mõju.
Kui saadad veebruarikuu jooksul päringu, kasutades salasõna „PERSONALIUUDISED”, saad koolituse 25% tavahinnast soodsamalt. Tutvu koolitusega
SIIN.
Miks ma sellesse usun?
Hea näide juhtus 2019. aasta suve lõpus, kui istusin koos ühe oma tiimiliikmega meie büroo koosolekuruumis, et küsida, milline oskus aitas tal kolme kuuga saada kogenematust müügiinimesest valdkonna tippmüüjaks. Ma ei olnud kuigi kahtlev, sest me olime viimastel kuudel proovinud erinevaid meetodeid ja ma teadsin, et ta vastuseks on kas enesemotiveerimine või inimeste kuulamine. Aga sel hetkel ütles ta, et oskus, mis teda kõige rohkem aitas, oli hoopis lugude jutustamine. Tänu sellele, et ta õppis paremini lugusid jutustama, suutis ta oma müügitulemused lühikese ajaga kuuekordistada. Seega ma otsustasin, et uurin seda oskust lähemalt.
Kui olin juba pool aastat teinud uurimistööd, et saada teada, kuidas maailma parimad jutuvestjad lugusid jutustavad, jõudsin veendumusele, et see on oskus, mis aitab igat inimest. See aitab juhtidel motiveerida oma töötajaid, müügiinimestel vormistada müüke ja lapsevanematel kasvatada lapsi.
Soovid kohest nõuannet, kuidas teha lugu meeldejäävaks?
Neuroteadlased on praeguseks tõestanud, et inimese sügavaks emotsionaalseks puudutamiseks on vaja teda üllatada. Seega, kui tahad panna inimesi nutma, naerma või mäletama sinu lugu, siis ära riku üllatusmomenti oma loos liiga varakult.
Kes ma olen?
Mina olen koolitaja Jüri Preobraženski. Ma pakun firmadele, kelle väljakutseks on meeskonna tugevdamine, selliseid sisekoolitusi, mille mõju tõstab inimeste produktiivsust, vähendab juhi töökoormust ja meelitab ligi tipptalente. Ma usun, et kõik head asjad siin maailmas on olemas tänu inimestele, kelles põleb tugev sisemine tuli. Minu missiooniks on tuua inimesteni avastused, mis sütitaks neis sisemise tule.
Seotud lood
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.