• ST
  • 20.04.18, 11:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Inimlik personalifirma

Tööjõurendi ja värbamisega tegelev ettevõte Finesta Baltic võttis oma juubeliaasta puhul kasutusele uue visuaalse keele ja logo, mis kujutab naeratava inimese nägu.
Inimlik personalifirma
  • Foto: Ave Merilo, Finesta Baltic värbamiskonsultant
“Me teeme oma tööd naudinguga ja muidugi soovime tuua naeratuse nii klientide kui ka tööotsijate näole,”selgitab uue visuaali tähendust Finesta juht Heikki Mäki. Inimnäolise logo sünnile aitas kaasa see, et Finesta konsultantide suhted klientidega, kes töötajaid otsivad, on inimlikud ning pakutavad lahendused on alati paindlikud.
Heikki Mäki esmane kokkupuude Finestaga leidis aset siis, kui ta ise oli Elcoteqi Tallinna tehase juhatuses. Seega on ta olnud tööjõuteenuse kliendi rollis ja mõistab kiire tööjõuvajaduse muutumise tagamaid. Teisalt näeb ta ‘töövõtja’ mõiste taga eelkõige inimest. “Minu jaoks on ülioluline, et inimestega käitutaks hästi,” viitab Mäki enda ja oma ettevõtte väärtustele. Seetõttu valitakse Finestas ettevõtteid, kellega koostööd teha. Finesta vahendab vaid selliseid töökohti, kus töötingimused on head ja inimestesse suhtutakse lugupidavalt.
Finesta Baltic sündis 10 aastat tagasi. Alguses vahendas Finesta renditöötajaid Elcoteqi ja veel paari väiksemasse ettevõttesse Eestis ja Soomes. Esimesel tegevusaastal töötas värbajana üks inimene ja juba samal aastal sai Finesta kaudu tööd üle saja renditöötaja. Täna on Finesta meeskonnas üle 20 töötaja ning renditöötajate arv ligikaudu 1000. Mainitud esimene värbaja on jäänud meeskonda siiani.
Heikki Mäki sai Finesta osanikuks ja hakkas ettevõtet juhtima 2011. aastal. “Mõtlesin, et Finesta võiks olla nagu personaliteenuste kaubamaja, kust saab kõik vajaliku,“ avalikustab Mäki oma toonase visiooni. Renditeenuse kõrval pakutaksegi praegu värbamisteenust, raamatupidamist ja tööjõu strateegilisi konsultatsioone. Hiljuti toetas Finesta investeeringuga idufirmat Skillific, mis lihtsustab tulevikus nende värbajate tööd, kes interneti vahendusel töötajate kohta infot otsivad. “Selle sammuga soovime nihutada personalivaldkonna tehnoloogilise arengu piire,” kommenteerib Mäki.   
Finesta järgmiseks ambitsiooniks on rahvusvahelistumine. Viimase aasta jooksul on Finesta avanud kontorid Helsingis, Riias, Vilniuses ja Panevėžyses, samuti on tegevust alustatud Šveitsis. Eesti suurim personalifirma püüab liidripositsiooni kogu Baltikumis. Laienedes väljapoole Baltimaid on Soome ja Šveits alles esimesed sammud. Uus loosung Ahead with you näitab Finesta meeskonna tahet leida edasipüüdlikele ettevõtetele õiged inimesed ja inimestele õige töö – riigipiiride üleselt.
Finesta uue visuaalse identiteedi töötas välja disainiagentuur Velvet.
Vaata ka Finesta värsket veebikodu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele