Investor Liisi Kirch ütleb, et eestlased on aastatega muutunud aina rahatargemaks, teisalt näeb ta tarkuse levitamisel ka tööandjatel rolli.
Märtsikuu on rahatarkuse kuu ning sellest ajendatuna toob Liisi Kirch välja, mida saavad tööandjad teha selleks, et nende töötajaid ei vaevaks rahaärevus.
Rahatarkusest rääkides ütleb Kirch, et selle kohta on läbi viidud Eestis kaks uuringut. Kõige rahatargemad on noored, kelle rahatarkus jõuab enim ka tegudeni.
Rahatarkust on raskeim edendada väljaspool Harjumaad elavate inimestele, kes teenivad madalamat palka ja on ka madalama haridusega.
Mis ettepanekud Kirchil ettevõtjatele on, saab kuulda intervjuust.
Küsis Laura Saks.
Pildil on Liisi Kirch, autor Raul Mee.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.