Kuidas edasi, kui ettevõtjana avastad, et õhinaga loodud firma sinuga enam samu tõekspidamisi ei jaga, räägib sisustuspoe Pesa ja kosmeetikaettevõtte Näkk juht ja omanik Mirjam Hunt.
Mirjam Hundi ettevõte Kukupesa sai alguse õhinapõhisest tegutsemisest ja vaatamata noort ettevõtjat kimbutanud imposter syndrome-le kasvas ettevõte gaselli kiirusel saavutades kolme aastaga üle 50%-lise käibe ja kasumi kasvu.
"Ma olin pool aastat enne ettevõtte loomist oma teise lapse sünnitanud ja kogu see OÜ-ga alustamise protsess oli alguses väga hirmutav. Ma mõtlesin, et mina ei ole ju tähtis portfelliga mees. Äkki teised saavad aru, et ma tegelikult ei oska," kirjeldas Hunt Gaselli Aastakongressi laval.
Pärast Facebooki e-poest päris e-poodi ja siis juba tilkuva katusega hubasesse esimesse kauplusesse kolides oli aga õhin endiselt jätkuv ja ühel hetkel avastas Hunt, et on suure tiimi ja väga eduka ettevõtte juht. "Kolisime Pärnu maanteele teiste sisustuskaubamajade kõrvale ja minu väikesest poest oli saanud samuti sisustuskaubamaja."
Umbes sel ajal saabuski mõistmine, et Hunt tegelikult sooviks, et inimesed ostaksid vähem asju ja üha rohkem tekkis tunne, et see, millega ettevõte tegeleb ei ühti enam tema ajas kasvanud väärtustega. "Minul inimesena ei ole mitte ainult mõju vaid ka vastutus. Ja kui ma tunnen ise, et inimesed peaksid tarbima vähem, siis ma ei saa kuidagi reklaamida, et nad ostaksid neid ilusaid sädelevaid asju üha rohkem ja rohkem," rääkis Hunt.
Kuidas sellest ajas kasvanud tundest sai alus oma eduka e-poe uueks loomisele, kuula saatest "Lavajutud".
Fotol Mirjam Hunt, foto autor Raul Mee.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.