Kui arendaja ei tea, milleks ta koodijuppi kirjutab või kuidas äripoolel tema töö tulemust kasutatakse, ei saa ta tegelikult oma ekspertteadmistega panustada. Kuidas panna spetsialistid mõistma, et nad on osa millestki suuremast, mitte lihtsalt oma asja kallal nokitsejad?
- Mida kaugemal on töötaja klientidest, seda vähem suudab ta panustada ärilise edu tootmisse (pilt on illustratiivne). Foto: Vilius Kukanauskas / Pixabay
Suuremas ettevõttes pole haruldane, et kiire töötempo käigus jääb tähelepanuta laiem vaade. Iga inimene tegeleb oma töölõiguga, muretseb oma eesmärkide pärast ega jõua mõeldagi, kuidas tema töö mõjutab kogu organisatsiooni laiemaid sihte. See on mure nii tehnilisemate rollide, eesliinitööde kui ka mõnikord juhtide puhul, mistõttu on see teema, millele tuleks igal ettevõttel mõelda.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.