• 07.06.21, 05:42

10 tööandja brändingu trendi, mida iga personalijuht teadma peab

Instari tegevjuht Kersti Vannas tõstab esile kümmet kõige olulisemat tööandja brändingu suundumust, millest ei saa praegu mööda vaadata. Mis on praegusel ajal olulisem – kas kandidaadikogemus, värbamiskiirus või hoopis miskid uued tehnilised lahendused?
10 tööandja brändingu trendi, mida iga personalijuht teadma peab
1. Informatsioon mõõdikutest

Seotud lood

Uudised
  • 07.06.21, 05:36
Värbamisturundus ja tööandja bränding – mida teevad parimad?
Kui tundub, et praegu on keeruline sobivaid inimesi leida, siis oodake veidi – värbamine muutub veelgi pingelisemaks. Seda olulisemaks saab töötajate leidmise ja hoidmise strateegia.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele