E-keskkonna kaudu värbamine on dünaamilisem võrrelduna traditsiooniliste võtetega, kuid toetab samuti värbamise ja valiku eesmärke. Milline on Eesti organisatsioonide kogemus e-võimaluste kasutamisel töötajate värbamiseks?
Interneti kasutamine tööotsinguteks, kandideerimiseks ja võimaliku tööandjaga suhtlemiseks on muutunud sotsiaalseks normiks. Seda mõjutab vähenenud lojaalsus tööandjale ja töösuhte lühiajalisus. Ent millised on praegused suundumused, mida peaksid silmas pidama tööandjad? Mida tunnetavad kandidaadid e-keskkonna ohtude ja eelistena? Mida ootavad tööotsijad e-keskkonna abil värbamisest? Neile küsimustele otsisin vastust oma magistritöös „E-keskkonna kasutamine töötajate värbamisel ja valikul Eesti näitel” (TTÜ).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Juuste hõrenemine ja kiilanemine tekitab pidevalt stressi? 14aastase kogemusega juuksespetsialist annab nõu juuste efektiivseks taastamiseks ning ka juuste siirdamise eel- ja järelhoolduseks.