Eesti parim värbamisturundustegu on Lidli massvärbamise kampaania
Täna autasustati 2021. aasta parimaid värbamisturundustegusid ja kõige edukamat värbajat konkursil „KICKOFF 2022 värbamisturundusauhinnad“. Sel aastal laekus konkursile rekordilised 41 värbamisturundusteo ja 47 aasta värbaja nominatsiooni.
Lidli personali otsimise kampaania pälvis tunnustuse. Foto: Liis Treimann
Personali ja turunduse valdkonna ekspertidest koosneva žürii hinnangul oli 2021. aasta parim värbamisturundustegu Lidli tööandja turunduse ja massvärbamise kampaania. Silmapaistvaimaks värbajaks valiti Julia Jolkin IT Talentist.
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.