• 20.05.24, 13:30

Kaheksa aastat ühe kliendi jahil: kui töötaja kannatus katkeb, võtab värskem järje üle

00:00
  • Rivo SarapikRivo Sarapik
Kaheksa aastat ühe kliendi jahil: kui töötaja kannatus katkeb, võtab värskem järje üle

„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni Äripäeva raadio saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.

Saates tulebki juttu, kuidas ambitsioonikamad valikud aitavad äri tulevikukindlamaks teha, kuidas saavad ettevõtted ise enda lisandväärtust kasvatada ja milliseid samme peaks selle võimaldamiseks astuma riik, samuti kas majanduslanguse põhi on käes ja kuidas kriisis ümber jagataval turul oma eelised saavutada.

Saates kõnelevad veel Saku Metall Allhanketehase juht Gerth Kivima ja Pauligi jaemüügi ärijuht Baltimaades Rainer Tammet.

Saatejuht on Rivo Sarapik.

Saadet toetab Eesti Tööandjate Keskliit.

Fotol Priit Haldma, Gerth Kivima ja Rainer Tammet.
Foto: Rivo Sarapik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele