Autor: Helen Roots • 22. märts 2024

Kickoff 2024 tutvustas värbamisturundustrende laiast maailmast

Uue aja värbamisturunduse märksõnadeks on süsteemsus, mõõdetavus ja üks bränd, lisaks sisemine ilu, mis hõlmab nii töötajakogemust kui tööandja saadikuid.
Kickoff 24 päevajuhid Karla Oder (CV.ee) ja Kersti Vannas (Instar) andmas ülevaadet muu maailma kõnekaimatest värbamisturunduskampaaniatest.
Foto: Andrei Ozdoba

Tööandja turunduse seisukohast rääkides näeme, et 2024. aasta toob kaasa uued suunad, sealhulgas tehisintellekti, sotsiaalmeedia ja paindlikud töötingimused. Vajalike oskuste nappus nõuab uusi ideid. Valdkonna kujundamist mõjutavad suunad peegeldavad üleminekut inimkesksele, tehnoloogiaga toetatud ja sotsiaalselt vastutustundlikule lähenemisele.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456