Vaata, kuivõrd huvitatud on Eesti Z-põlvkond Sinu organisatsioonis töötamisest võrreldes teiste Eesti tööandjatega, Sinukonkurentidega. Millised on Eesti 2016. aasta atraktiivsemad tööandjad? Vaata, kas sinu organisatsiooni tööandja brändingu tegevused on olnud efektiivsed ja tunnetatavad ka väliselt Eesti tundegite sihtrühmale!
All on ära toodud 2016. aasta Eesti suurima Z-põlvkonna tööootuste uuringu tööandjate atraktiivsuse edetabel. Edetabel põhineb 2000 Eesti tudengi hinnangul. Tudengid andsid hinnangu kõigile 174 organisatsioonile neljapunktilisel skaalal, kuivõrd huvitatud või mittehuvitatud on nad organisatsioonis töötamisest.
Uuringut korraldatakse alates 2010. aastast ja alates 2015. aastast tunnustatakse atraktiivsemaid tööandjaid kvaliteedimärgiga. Kvaliteedimärgid antakse välja neljas kategoorias: Eesti atraktiivseim tööandja, majandustudengite aktiivsem tööandja, IT-tudengite atraktiivseim tööandja ja tehnikatudengite atraktiivseim tööandja.
Võrreldes eelmiste aastatega on oluliselt kasvanud IT-sektori organisatsioonide atraktiivsus ja seda ka teiste erialade tudengite hulgas – näiteks moodustasid 2016. aastal esmakordselt majandustudengite atraktiivsete tööandjate esikolmiku Skype, Microsoft ja Trasferwise, mitte finantssektor nagu eelnevatel aastatel.
Eelmiste aastate edetabelid on üleval Instari
kodulehel: parimad tööandjad
Eesti organisatsioonide tööandja atraktiivsuse edetebel 2016
Kui tunned täiendavat huvi uuringu metoodika ja tulemuste kohta, siis kirjuta või helista meile! e-posti aadress
[email protected], tel 529 6166. Juhul, kui sinu organisatsiooni pole hinnatavate organisatsioonide nimekirjas, anna palun märku, et saaksime selle 2017. aasta uuringusse lisada!
Allikas: Instar
Autor: Kersti Vannas, tööandja brändingu konsultant
Seotud lood
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.