Ilmselt on kõik nõus, et heade töötajate leidmine ja hoidmine läheb iga päevaga järjest raskemaks. Üheks vahendiks, mis aitab teil töötajaid lojaalsena hoida, on reklaamkingitused. Need aitavad töötajaid paremini ettevõttega siduda, hoiavad kokku koolituskuludelt ning panevad kaudselt ka ettevõtte osakonnad omavahel paremini koos tööle.
- Logotrade Reklaamkingitused agentuuri omanik ja juht Anti Saluneem Foto: Logotrade Reklaamkingitused
Liiga hea, et tõsi olla? Kohe seletan lähemalt.
Näen üha enam, et ärikingituste tellimine on usaldatud personalijuhi või -osakonna kätte. See on väga hea mõte, sest ärikingitused aitavad tõhusalt töötajate lojaalsust tõsta ja neid ettevõttes hoida. See omakorda tähendab kokkuhoidu uute inimeste värbamise ja koolituskulude pealt.
Juba värbamisprotsessis tekib potentsiaalsel töötajal ettevõttest esimene mulje. Ka väike meene pastapliiatsi või mõne muu asjakese näol loob ettevõttest positiivse kuvandi.
Lähemalt saab selle põneva uuringu kohta lugeda
Logotrade’i blogist.
Kas teadsite huvitavaid fakte, mis ilmnesid Austraalias ja Uus-Meremaal läbi viidud uuringust:
52% inimestel on ettevõttest positiivsem arvamus, kui nad on saanud selle reklaamkingituse.76% inimestel on meeles reklaamtootel olnud logo või sõnum.55% inimesi hoiab ärikingitusi alles kauem kui aasta.Peaaegu 50% inimestest kasutab firmakingitusi igapäevaselt.91% inimestel on oma köögis vähemalt üks logoga reklaamtoode.81% inimestel on köögis kaks või enam reklaamtoodet.74% inimestel on kontoris vähemalt üks firmakink. 59% inimestel on kontoris kaks või rohkem ärikinki.
Ettevõtte logoga rõivad aitavad uuel töötajal kiiremini meeskonda sulanduda ning pakuvad talle seda tunnet, et ta on ettevõtte jaoks oluline. Ühtlasi tutvustatakse talle nii ettevõtte väärtusi.
Samuti on mõistlik kasutada firmarõivastega töötajate pilte sotsiaalmeedias ning ettevõtte kodulehel, kuna ka see aitab kaasa positiivse kuvandi loomisele. Kas teadsite, et logo kasutamine töötaja riietel loob rohkem ja soodsama hinnaga kontakte kui ettevõtte logo näitamine internetis?
Jah, lugesite õigesti, reklaamkingituste tasuvust saab tõesti mõõta. Rohkem lugemist leiate selle kohta bestmarketing.ee artiklist
„Kuidas mõõta reklaamkingituste tasuvust“.Töötajatele firmakingituste tegemine annab tulemusi pikaajaliselt. Võiks öelda, et see ühendab ka omavahel osakondi.
Tunnustamine motiveerib töötajaid ning ettevõte meene, mis on tõesti kvaliteetne ja töötajale vajalik ese, on üks soodsamaid viise selleks. Kõige parem on, kui kingitus on personaalne ja seotud töötaja huvidega – see annab talle kinnitust, et tunnete huvi tema tegemiste vastu.
Teie töötajad on ka esimesed tagasiside andjad reklaamkingituste valikule. Neilt saab kohe info, kas reklaamtoode, mis tundus teile hea valik, tegelikult ka kõnetab või mitte. Sellepärast kiidan kõiki ettevõtteid, kes on kaasanud personaliosakonna reklaamkingituste valimise protsessi.
Tunnustamisprogramm säästab teile raha järgmisel moel:
motiveeritud töötaja on produktiivsem,ta on ka lojaalsem,te hoiate kokku värbamis- ja koolituskuludelt.
Meie soovitame rakendada tunnustamisprogrammi, mida kasutavad edukalt mitmed meie pikaajalised kliendid. Tegemist on läbiproovitud ja töötavate lahendustega, kuid seda on vaja teha järjepidevalt.
Värbamisel kingitakse väike kontaktimeene.Tööle asumisel antakse töötajale tööriided, reklaamsärk, fliis või mõni muu personaalne kingitus.Töötajat peetakse ettevõtte meenega meeles sünnipäeval.Kingituse saab ka kraadi kaitsmise või suurema koolituse läbimise puhul.Meene saavad need, kel täitub ümmarguse numbriga tööstaaž.
Aga mis see kõik maksab, küsite teie. Toon kohe välja hinnad, et teil oleks oma kingituste programmi lihtsam välja töötada.
Kontaktimeene: 0,5–2 eurot.Meene alustavale töötajale: 5–10 eurot.Meene sünnipäevaks: 5–15 eurot.Kingitus kraadi kaitsmise puhul: 50–300 eurot.Staažimeene: 100–500 eurot.
Võime oma pikaaegsete klientide kogemusele toetudes öelda, et selline programm tõesti töötab, ja me julgeme seda ka teile soovitada!
Anti Saluneem,
Logotrade Reklaamkingitused agentuuri omanik ja juht
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.